Accordi e testo completo di "Io Moro pe’tte" di Nino D'Angelo per chitarra. Tonalità: MIb. Accordi principali: MIb, SOLm, LAb, SIb, FAm7, DOm, RE7/9-, SOL7/9-, REm7/5-, SOL7, FAm6, SOL7/4. Spartito con accordi sopra il testo, trasponibile su Strimpello.

Tonalità

MIb

Accordi

MIb, SOLm, LAb, SIb, FAm7, DOm, RE7/9-, SOL7/9-, REm7/5-, SOL7, FAm6, SOL7/4

Domande frequenti

Quali sono gli accordi di Io Moro pe’tte di Nino D'Angelo?
Gli accordi usati in "Io Moro pe’tte" di Nino D'Angelo sono: MIb, SOLm, LAb, SIb, FAm7, DOm, RE7/9-, SOL7/9-, REm7/5-, SOL7, FAm6, SOL7/4. Tonalità: MIb.
In che tonalità è Io Moro pe’tte?
"Io Moro pe’tte" di Nino D'Angelo è in tonalità MIb.
Dove trovo il testo e gli accordi di Io Moro pe’tte?
Testo e accordi completi di "Io Moro pe’tte" sono su Strimpello: https://strimpello.com/song/io-moro-pette.
Chi canta Io Moro pe’tte?
"Io Moro pe’tte" è interpretata da Nino D'Angelo.

Spartito completo

Io Moro pe’tte
Nino D'Angelo
Key: MIb
Intro:

MIb  SOLm  LAb  MIb

       MIb            SOLm
Si vuò tu... comme si doce

   LAb         SIb         MIb
te basta 'na carezza... pè fa pace

                      SOLm
Si vuò tu...'nu ballo lento

  LAb           SIb
e nun te miette scuorno

   FAm7            SIb             MIb
me vase 'nnanze 'a gente... si vuò tu

       DOm             RE7/9-
Si nun vuò che jurnata nera

       SOL7/9-            DOm
si nun vuò nun ascimme 'a sera

       FAm7                  REm7/5-
si nun vuò nun t'affaccie 'a coppe

       SOL7
si t'aspetto nun te ne 'mporta

          DOm
E chiù te voglio quando me faie male

               FAm7
quando chiù mè tratte accussì

SIb
nun me fa paura niente

                    MIb
'mbraccia a 'tte mè piace 'e murì

LAb
io m'abbrucie tutt"e juorne

               FAm6
ma che bello inferno sì ttu

      SOL7/4     SOL7
sì 'o fuoco...'o fuoco...

          DOm
E chiù te voglio quando stongo sule

             FAm7
quando nun teliefone tu...

SIb
quando vengo fore 'a scola

                 MIb
e tu fai finta e nun me vedè

LAb
quando 'pe me fa geluso

                   FAm6
tu t'abbraccie 'a n'ato accussì

   SOL7/4     SOL7     DOm  FAm7  SIb  MIb
io moro... io moro pe' tte

LAb  FAm6  SOL7  DOm   MIb

       MIb             SOLm
Si vuò tu... tutt'è normale

    LAb             SIb                 MIb
si staie liggenne e io...straccio 'o jurnale

                        SOLm
Si vuò tu... è ampresse sempe

  LAb               SIb
e nun tè 'mporta 'e niente

    FAm7           SIb
t'appicceche cu 'o tiempo

       MIb
si vuò tu

       DOm                   RE7/9-
Si nun vuò... invece è sempe tarde

       SOL7/9-           DOm
si nun vuò... dice ca fa friddo

       FAm7                   REm7/5-
si nun vuò... so' 'na cosa 'e niente

     SOL7
e si chiagne tu si cuntenta

          DOm
E chiù te voglio quando me faie male

               FAm7
quando chiù mè tratte accussì

SIb
nun me fa paura niente

                    MIb
'mbraccia a 'tte mè piace 'e murì

LAb
io m'abbrucie tutt"e juorne

               FAm6
ma che bello inferno sì ttu

      SOL7/4     SOL7
sì 'o fuoco...'o fuoco...

          DOm
E chiù te voglio quando stongo sule

             FAm7
quando nun teliefone tu...

SIb
quando vengo fore 'a scola

                 MIb
e tu fai finta e nun me vedè

LAb
quando 'pe me fa geluso

                   FAm6
tu t'abbraccie 'a n'ato accussì

   SOL7/4     SOL7     DOm  FAm7  SIb  MIb
io moro... io moro pe' tte

LAb  FAm6  SOL7  DOm

Io Moro pe’tte

Nino D'Angelo · Key MIb

Intro:
Si vuò tu... comme si doce
te basta 'na carezza... pè fa pace
Si vuò tu...'nu ballo lento
e nun te miette scuorno
me vase 'nnanze 'a gente... si vuò tu
Si nun vuò che jurnata nera
si nun vuò nun ascimme 'a sera
si nun vuò nun t'affaccie 'a coppe
si t'aspetto nun te ne 'mporta
E chiù te voglio quando me faie male
quando chiù mè tratte accussì
nun me fa paura niente
'mbraccia a 'tte mè piace 'e murì
io m'abbrucie tutt"e juorne
ma che bello inferno sì ttu
sì 'o fuoco...'o fuoco...
E chiù te voglio quando stongo sule
quando nun teliefone tu...
quando vengo fore 'a scola
e tu fai finta e nun me vedè
quando 'pe me fa geluso
tu t'abbraccie 'a n'ato accussì
io moro... io moro pe' tte
Si vuò tu... tutt'è normale
si staie liggenne e io...straccio 'o jurnale
Si vuò tu... è ampresse sempe
e nun tè 'mporta 'e niente
t'appicceche cu 'o tiempo
si vuò tu
Si nun vuò... invece è sempe tarde
si nun vuò... dice ca fa friddo
si nun vuò... so' 'na cosa 'e niente
e si chiagne tu si cuntenta
E chiù te voglio quando me faie male
quando chiù mè tratte accussì
nun me fa paura niente
'mbraccia a 'tte mè piace 'e murì
io m'abbrucie tutt"e juorne
ma che bello inferno sì ttu
sì 'o fuoco...'o fuoco...
E chiù te voglio quando stongo sule
quando nun teliefone tu...
quando vengo fore 'a scola
e tu fai finta e nun me vedè
quando 'pe me fa geluso
tu t'abbraccie 'a n'ato accussì
io moro... io moro pe' tte

Spartito importato da fonte pubblica · originale ·

Altro di Nino D'Angelo

Key0
Capo
Text100%
View
Scroll0.80x